DAKR PANTER FD-2 + RZS 70K
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Sekačka Panter
Nový stroj, kde jsou uplatněny veškeré zkušenosti, jež jsme doposud získali. Jde o unikátní řešení, které má několik skvělých předností. Široký rozchod kol a nízko položené těžiště je základem vysoké stability stroje. Srdcem každého stroje je motor. Panter ho má mimořádně výkonné. Posuďte sami 6,5 HP, rozvod OHV, tlakové mazání, plnoprůtokový olejový filtr, nemá omezení ve svazích, motor je v provedení pro průmysl, to znamená pro každodenní několika hodinovou práci. Motor je odpružen od podvozku na 4 silenblocích, což podstatně snižuje vibrace, stejně jako speciální tvar nastavitelných řidítek. Panter má tři rychlosti jízdy 1,7 km/hod 2,7 km/hod a 4 km/hod. Můžete jet bez otáčení žacího talíře, což je důležité pro přejezdy na místo sečení. Stejně jako můžete otáčet talířem a stát na místě, to oceníte při sekání kolem stromů, plotu, obrubníků, atd. Pantera snadno přestavíte na mulčovač, radlici na sníh, vozík a obracečku.
Sekací nástavec RZS 70 má ocelový žací talíř se třemi noži. Na spodní straně talíře je otočný ocelový podběh s kuličkovým ložiskem. Nad talířem je speciální rozmetadlo. Rozmetadlo i kryt omezuje namotávání velmi vysoké trávy do sekačky. Talíř je mírně skloněn vpřed, což má příznivý vliv na kvalitu strniště a spolu s ostatními částmi sekačky brání několikanásobnému seknutí do jednotlivých stébel trávy, k čemuž u některých bubnových sekaček dochází. Talíř je při zastavení motoru zastavován brzdou.
- Max výkon za hodinu: 2760 m2/hod
- Max. šířka záběru: 69 cm
- Hmotnost sekačky: 20 kg
- Výška strniště: 4 cm
- Pojezd: ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad
- Rychlost: 0 - 10 km/hod
- Náprava: Diferenciál s uzávěrkou
- Útlum vibrací motoru: 4 silentbloky
- Řídítka: stavitelná výškově i do stran
- Kola: foukané pneumatiky (průměr 460mm)
- Vnější obrys kol: 74cm
- Hmotnost jednotky: 118 kg
- Motor: 4-takt Briggs&Stratton.
- Obsah motoru: 344cm3
Výkon motoru 11,5 HP
Rozvod OHV
- Olejový mazání: tlakové, olejový filtr, olejové čerpadlo
- Start: elektrostartér, záložní ruční
- Palivo: Benzín Natural 95
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Dobrá ovladatelnost, výkon, jednoduchá výměna nadstavců
- mimořádná poruchovost
stroj vlastním cca 15 měsícú, ale tak poruchový a náladový stroj jsem ještě neměl. hned po koupi a prvním startu - nepravidelný volnoběh + střelba do výfuku. pak stroj přestal startovat úplně (po cca 3 nádržích) - řešeno servisem v Opavě, kde: klasika - výměna filtru, oleje a prý špinavý karburátor!! po opravě motor jede na volnoběh strašně vysoko. následujíc problémy se startovacím lankem, které se kouše. no dnes po startu dým a z výfuku teče olej. suma sumárum jsem s tímto dakrem pracoval možná 5 hodin. Na rovinu řeknu, že jsem hodně zklamaný. rád preferuji české výrobky (vím, motor je z jů es ej), ale toto byl teda asi velký přehmat. Panter je důkaz, jak lze konstrukčně dobře a poctině udělaný stroj z.urvit nějakým americkým motorem. už asi chápu, proč mi v silexu ten klučina doporučoval raději VAri.
DAKR (značka)
Dobrý den, veškeré potíže s motorem by měli prodejci dokázat vyřešit, ale pokud máte i po opravě nadále potíže, neváhejte servis kontaktovat znovu, případně se můžete obrátit i přímo na nás. U nového stroje je předepsaná výměna oleje po prvních 5mth a dále jednou ročně nebo po 50mth a olej nesmí přesahovat maximální rysku. Nutnosti čistit karburátor předejdete, pokud budete používat kvalitní palivo, které nebude zůstávat při posezónních odstávkách ve stroji. Doporučuji benzín vyjet do prázdna nebo použít stabilizační aditivum.
S pozdravem M. Dančák, [email protected]- Těch pár dnů co fungovala nebudu hodnotit, protože takhle určitě fungují i jiné výkonné bubnovky.
- Rozbila se po třech projetých nádrží benzínu. Motor s litinovou vložkou je úplně k ničemu, když v motoru odejdou jiné, plastové součástky.
- Nutnost velmi často čistit vzduchový filtr, který je umístěný vepředu a nasává nečistoty jako divý.
Pominu, že jsme pro novou sekačku jeli 200 km, protože to byla jediná prodejna, kde sekačku Dakr s tímhle motorem měli skladem ihned k odběru a já ji moc chtěla. Nemohu ale pominout, že po tom, co sekačka přestala fungovat, tak nás odmítl nám blízký servis Dakru s tím, že jsme u nich sekačku nekoupili a buď u nich opravu zaplatíme nebo máme uplatňovat reklamaci v prodejně, kde jsme sekačku koupili. Paráda, když má zákazník neekologicky najet 400km kvůli reklamaci v záruce. Závada je v prasklém plastovém plováku karburátoru, ale ten není nikde skladem, ani celý karburátor není skladem, takže závadu nemůžeme rychle vyřešit. Už jsme v motoru vyměnili filtr a olej, dokoupili jsme ještě Dakr mulčovač a teď nám stojí práce a máme s novým strojem jen starosti. Veškerá radost ze sekačky je ta tam a nedoporučuji ji nikomu. Tohle by se u nového stroje po dvou týdnech od koupě nemělo stát u žádného výrobku a upřímně lituji, že jsme si nekoupili Vari, kterou měli skladem v prodejně blízko nás a ukecala jsem svého chlapa ať jedeme daleko pro můj vysněný Dakr :-(
DAKR (značka)
Dobrý den. Mrzí mě, že Vás postihly tyto problémy s motorem na novém stroji Panter FD-2 a naprosto Vaše hodnocení respektuji, ale prosím pochopte, že za výrobní vadu v karburátoru nemůžeme. Motory Briggs&Stratton nakupujeme přímo u výrobce v USA, protože patří mezi světovou špičku v oblasti zahradní techniky, přesto se občas problémy nevyhnou ani jim a Vy máte nárok na uplatnění záruky. Nebudu hodnotit služby servisu, který chtěl za svou práci zaplatit, ale my vždy našim zákazníkům doporučujeme prodejce poblíž svého bydliště z důvodu dostupnosti servisu. Koupě ve 200 km vzdálené prodejně bohužel přináší určité riziko, každopádně já pevně doufám, že prodejce dostojí svých povinností a stroj opraví v řádné lhůtě. Za veškeré komplikace se omlouvám a pokud Vám budu moci jakkoliv pomoci, kontaktujte mne prosím.
Pro úplnost dodávám, že vzduchový filtr je u všech vertikálních motorů umístěný na boku motoru a aby nedocházelo k jeho zanášení, tak je sečení stroje vybaveno ochranným krytem se sítí, který brání víření prachu a travních semen, pokud je porost příliš vyschlý.
S pozdravem M. Dančák, [email protected]- Pokud sekáte cca. 5 arů tak vřele doporučuji. Pokud ale sháníte opravdoví profi stroj, ne tuto repliku na profi stroj obraťte se na opravdové profesionály.
- Už jsem zde jednou psal nevýhody tak se nebudu opakovat. Snad bych jen poreferoval jak to chodí. Nechal jsem po poslední reklamaci sekačku prověřit soudním znalcem a na povrch vyvstalo, že chyba není na mé straně. viz. link.
Pane Daňku,
styďte se Vaše firma nejprve neuznala mou reklamaci a pak najednou jste přistoupili k výměně motoru, proč asi? Takhle totiž jednáte s obyčejnými lidmi, kteří na vás nemají páku. Já jsem si o Vás určitě obrázek udělal.
Zde přikládám vyjádření soudního znalce k poskozenému motoru:
http://uloz.to/xRQ6jrjJ/krist-20140905-071203-pdf
Heslo: KRIST
S pozdravem KristDAKR (značka)
Dobrý den pane Kriste,
stroj jste u nás reklamoval, ale samotné posouzení šlo mimo nás, protože šlo o motor, který řešila přímo firma Briggs&Stratton. Jejich technik reklamaci oprávněně zamítnul, ale do protokolu uvedl nepřesnou formulaci příčiny závady. Toho se potom chytil znalecký posudek, který tady zveřejňujete. Firma Briggs&Stratton se následně rozhodla, že Vám raději dá nový motor, než by se dlouho soudila s nejistým výsledkem, protože nevhodné vyjádření technika situaci komplikovalo.
Na strojích Panter FD-2 používáme motory, které mají litinovou vložku válce, olejové čerpadlo a olejový filtr, což prodlužuje jejich životnost na minimálně dvojnásobný pracovní čas oproti hliníkovým motorům. Veškeré zástavby motorů na naše stroje jsou velmi pečlivě prověřeny a schváleny.
Základním předpokladem pro dlouhou životnost motorů je ale nutnost provádět standardní údržbu, kontrolovat a měnit olej, kontrolovat vzduchový filtr, nic složitého. Někteří zákazníci nás i tak jsou schopní přesvědčit o tom, že člověk míní a život mění.
M.Dančák
DAKR spol. s r.o.Dobrý den, reaguji na recenzi pana Krista.
Ve společnosti DAKR mám na starosti prodej, předváděcí akce atd.
Pan Krist se na nás v roce 2013 obrátil s následujícím dotazem:
http://www.dakr.com/files/ckeditor//KRISTROTAVATOR.jpg
Nechť si každý udělá vlastní obrázek o tom, zda tento hobby zahrádkář se 700 stromky hovoří pravdu.- Silný stroj
- Pořád je porouchaný
Mám Panter FD-2 13 měsíců. Za tu dobu jsem ho asi 6x reklamoval. 3x problém se zaseknutou pákou pojezdu tzn. nešlo zastavit. 1x rozdrcené lanko pohonu. 1x kouř oznamující spalovaní oleje - to servisní firma vyřešila vyměnou oleje a filtru olejového a vzduchového a dále řekli, že se závada neprojevila a samozřejmě si naúčtovali 700 za opravu.no a za dva týdny poté 1x urvaná ojnice v motoru to je následek..... No celkově jsem hoby zahrádkář ale závěrem musím říct, že stroj více stál v servisu než sekal takže za životnost sroje, která v mém případě byla něco málo přes rok toho moc neposekal. Proto nedoporčuju.
DAKR (značka)
Dobrý den,
vím, že jste častým účastníkem různých internetových hodnocení našich strojů, občas uvádíte že jste konstruktér
a naše stroje jsou špatné a tomu odpovídá i to kolik jim dáváte procent. Doporučujeme Vám věnovat alespoň
zlomek času stráveného internetovým hodnocením předepsané údržbě stroje.
M. Dančák
DAKR spol. s r.o.