Poradna AL-KO Premium 470 SP-H Highline 119968
Registrovaný uživatel
Prodloužená záruka 6 let
Dobrý den,
rád bych zakoupil produkt: Benzínová sekačka AL-KO Premium 470 SP-H
Na Vašich stránkách marně hledám jakékoliv podrobné informace, vztahující se ke slibované 6-tileté záruce nejsou na Vašich stránkách k nalezení. Mnou nalezené informace jsou pouze obecného charakteru, podrobné informace ohledně prodloužené záruky zde chybí.
***
Prémiová záruka 6 let
AL-KO si na kvalitě zakládá, proto nabízíme prodlouženou 6ti letou záruku na naše benzínové sekačky. Do kvalitního motoru patří i kvalitní benzín a zejména kvalitní olej. Pro uplatnění prémiové záruky AL-KO je nutné doložit použití kvalitního maziva 10W40 (např. na faktuře od benzínové sekačky AL-KO nebo solo® by AL-KO) a dodržovat posezónní bezplatné garanční prohlídky v nejbližším autorizovaném servisu AL-KO.
***
Znamená to tedy, že pokud chci uplatnit záruku, musím sekačku nechat prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mi ji tedy bezplatně prohlédnou a řeknou co za úkony je třeba udělat a tyto servisní úkony si pak mohu udělat sám? Například: výměna filtru, oleje, popř. jiné? Tyto práce, které servisu budu s největší pravděpodobností již platit jsou také POVINNÉ abych nepřišel o tuto prodlouženou záruku, nebo si je tedy mohu udělat sám? Nebo je povinnost je nechat udělat servisem a zaplatit je? Stačí se např. prokazovat (1x ročně) nákupy značkového oleje a filtru AL-KO a servis si provádět sám, nebo je skutečně povinnost navštívit autorizovaný servis a platit zde ročně různě vysokou sumu/dle mých dotazů v několika cca 700 - 1700 kč za posezonní prohlídku a servis (což za 6 let může takový servis velmi včetně náhradních dílů snadno převýšit samotnou pořizovací cenu sekačky)
Výše zmíněný text si je skutečně možno vykládat několika různými způsoby a rád bych jako zákazník věděl, zda je někde např. stanoveno co vše obnáší "posezonní bezplatná garanční prohlídka" a co již ne, které úkony jsou bezplatné a které již ne. Chápu, že materiál, jako např. olej a filtr je třeba zaplatit - platil bych je tak jako tak, ať už je mění servis, nebo já sám. Ale např. samotná cena práce servisního technika za výměnu oleje a filtru spadá do "posezonní bezplatné garanční prohlídky" - čili je bezplatná, nebo se hradí?
A na závěr asi nejdůležitější informace - musí se tímto postupem/pravidly vztahující se k prodloužené záruce (pokud vůbec nějaké podrobné existují) řídit Vaše autorizované servisy, nebo se mohou určovat své vlastní pravidla a ceny za provedené úkony - a mimo jiné i to, co vše spadá a co již ne do uvedené "posezonní bezplatné garanční prohlídky"?
Jelikož jsou tyto informace pro mne jako zákazníka skutečně velmi důležité PŘED nákupem, prosím o jejich poskytnutí. Ocenil bych informaci, nebo odkaz, kde tyto dokumenty mohu nalézt, popř. Vás poprosím o jejich zaslání.
Moc děkuji za odpověď
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.