Poradna AL-KO Premium 470 SP-H Highline 119968

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 23.05.2022 000 21:51 | Témata: Poradna AL-KO Premium 470 SP-H Highline 119968

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Prodloužená záruka 6 let

Dobrý den,
rád bych zakoupil produkt: Benzínová sekačka AL-KO Premium 470 SP-H

Na Vašich stránkách marně hledám jakékoliv podrobné informace, vztahující se ke slibované 6-tileté záruce nejsou na Vašich stránkách k nalezení. Mnou nalezené informace jsou pouze obecného charakteru, podrobné informace ohledně prodloužené záruky zde chybí.
***
Prémiová záruka 6 let
AL-KO si na kvalitě zakládá, proto nabízíme prodlouženou 6ti letou záruku na naše benzínové sekačky. Do kvalitního motoru patří i kvalitní benzín a zejména kvalitní olej. Pro uplatnění prémiové záruky AL-KO je nutné doložit použití kvalitního maziva 10W40 (např. na faktuře od benzínové sekačky AL-KO nebo solo® by AL-KO) a dodržovat posezónní bezplatné garanční prohlídky v nejbližším autorizovaném servisu AL-KO.
***
Znamená to tedy, že pokud chci uplatnit záruku, musím sekačku nechat prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mi ji tedy bezplatně prohlédnou a řeknou co za úkony je třeba udělat a tyto servisní úkony si pak mohu udělat sám? Například: výměna filtru, oleje, popř. jiné? Tyto práce, které servisu budu s největší pravděpodobností již platit jsou také POVINNÉ abych nepřišel o tuto prodlouženou záruku, nebo si je tedy mohu udělat sám? Nebo je povinnost je nechat udělat servisem a zaplatit je? Stačí se např. prokazovat (1x ročně) nákupy značkového oleje a filtru AL-KO a servis si provádět sám, nebo je skutečně povinnost navštívit autorizovaný servis a platit zde ročně různě vysokou sumu/dle mých dotazů v několika cca 700 - 1700 kč za posezonní prohlídku a servis (což za 6 let může takový servis velmi včetně náhradních dílů snadno převýšit samotnou pořizovací cenu sekačky)

Výše zmíněný text si je skutečně možno vykládat několika různými způsoby a rád bych jako zákazník věděl, zda je někde např. stanoveno co vše obnáší "posezonní bezplatná garanční prohlídka" a co již ne, které úkony jsou bezplatné a které již ne. Chápu, že materiál, jako např. olej a filtr je třeba zaplatit - platil bych je tak jako tak, ať už je mění servis, nebo já sám. Ale např. samotná cena práce servisního technika za výměnu oleje a filtru spadá do "posezonní bezplatné garanční prohlídky" - čili je bezplatná, nebo se hradí?

A na závěr asi nejdůležitější informace - musí se tímto postupem/pravidly vztahující se k prodloužené záruce (pokud vůbec nějaké podrobné existují) řídit Vaše autorizované servisy, nebo se mohou určovat své vlastní pravidla a ceny za provedené úkony - a mimo jiné i to, co vše spadá a co již ne do uvedené "posezonní bezplatné garanční prohlídky"?

Jelikož jsou tyto informace pro mne jako zákazníka skutečně velmi důležité PŘED nákupem, prosím o jejich poskytnutí. Ocenil bych informaci, nebo odkaz, kde tyto dokumenty mohu nalézt, popř. Vás poprosím o jejich zaslání.

Moc děkuji za odpověď

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    25. května 2022

    Dobrý den,

    děkujeme za dotaz. Heureka není výrobcem ani prodejcem produktů. Informace které máme na svých stránkách jsou ty, které nám zasílají sami prodejci. Ohledně záruky se tedy prosím obraťte na některého z nich. Každý prodejce může mít jiné podmínky záruky.

    S přáním pěkného dne,
    tým Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Registrovaný uživatel

      25. května 2022 - Registrovaný uživatel

      Děkuji za reakci, svůj dotaz jsem sem vložil právě proto, že zde bylo uvedeno, že na dotazy odpovídá eshop tuším nářadí-zahtrada.cz Teď to zde již nevidím a odpovídá mi Heureka :-)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.