Poradna HECHT 548 SW 5 in 1

Autor: | Vloženo: 09.03.2019 000 12:50 | Témata: Poradna HECHT 548 SW 5 in 1

Jak postupovat při nespokojenosti se záruční opravou?

ZAKOUPIL JSEM SI ROTAVÁTOR HECHT. JE TO SEZONÍ
,,POMOCNÍK" A VADA SE VYSKYTNE KDYŽ HO NEJVÍC POTŘEBUJI. A VŮBEC NEJHORŠÍ JE, ŽE MUSÍM MĚSÍC ČEKAT NA OPRAVU. NAPOSLEDY TO BYLI MĚSÍCE DVA.
TEĎ SI POTŘEBUJI PŘIPRAVIT ZAHRADU A OPĚT ZÁVADA JAKO POSLEDNĚ. STROJ JSEM SI VYZVEDL KONCEM LISTOPADU TAK ŽE JSEM HO PLNĚ ZAČAL UŽÍVAT AŽ OSCHLA ZEM tj. 8.3.2019.ASI PO PŮL HODINĚ SE ,,ZTRATIL"VÝKON A KDYŽ JSEM POUŽIL PŘEPRAVNÍ PODVOZEK TAK SE ULOMILY KOLEČKA . TY DRŽELY JEN
,,SILOU VŮLE" DIVIL JSEM SE ,ŽE TO VYDRŽELO AŽ DO TEĎ.

  • 11. března 2019 - Oficiální zástupce obchodu rolc.cz

    Je-li stroj v záruce, reklamujte ho neprodleně u PRODEJCE. Pokud nebude vyřízena reklamace do 30 dnů, dostanete od něj nový stroj nebo peníze. Nechápu vyřízení záruční závady za 2 MĚSÍCE. Pokud jste záruční závadu vyřizoval na autorizovaném servisním místě, pak je situace složitější, ale termíny platí stejné.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.